Mykóza a zánět dutin

Dobrý den, užívám Phytochi necelé 2 týdny. Nyní beru 10ml denně. Trpívám na mykozy a záněty nosních dutin. Řekla bych, že se mi nyní obojí zhoršilo. Je možné, že to zapříčinilo PhytoChi a jedná o pozitivní jev a mám v braní vydržet nebo mám zánět dutin a mykozu nezávisle na braní Phytochi. 

anonym

Odpověď odborníka

Domnívám se, že se ve Vašem případě jedná o pozitivní jev - známka toho, že PhytoChi ve Vašem organismu "něco dělá".
Vycházejme z toho, jak PhytoChi působí: V první fázi (Váš případ) rozpouští nežádoucí látky v těle a ty se začínají vylučovat krví přes ledviny, potem atd. A z tohoto důvodu se v této fázi může vyskytnout mírné zhoršení zdravotního stavu či zhoršení různých potíží, kterými člověk trpí. Toto období je u každého jedince různě dlouhé - od několika dní po několik týdnů.Doporučuji setrvat s užíváním PhytoChi, se stejnou dávkou jakou užíváte. Vámi popisované potíže by měly odeznít a měla byyste začít pociťovat postupné zlepšování Vašeho zdravotního stavu tak na přelomu využívání první láhve PhytoChi a začátku užívání láhve druhé.

Necítite sa dobre? Máte problémy s imunitou? Máte zdravotné problémy, obmedzuje Vás choroba v práci a v živote?

Objavte naše produkty

Odoberajte novinky, články a rady e-mailom

Povinný údaj
Odberom noviniek súhlasíte so zásadami ochrany osobných údajov

Sledujte nás na Facebooku a Instagramu