Arytmie

Dobrý den! Na základě problémů maminky, u které se po využívání 3 lahviček dostavily fibrilace a arytmie srdeční, ptám se zda je možné vyloučit souvislost s PhytoChi. PhytoChi je jedinou změnou posledních cca 4 měsíců..
Případně prosím zda mi můžete poslat odkaz na publikace o bezpečnosti surovin, na které odkazujete v odpovědi z listopadu 2011.
Moc děkuji za odpověď. P.V.

P. V.

Odpověď odborníka

Adaptační příznaky při užívání PhytoChi se projevují v první fázi užívání (první měsíc), kdy dochází k detoxikaci organismu a škodlivé látky se uvolňují z těla. U Vaší maminky se fibrilace a srdeční arytmie dostavily až po třech měsících užívání, takže je nepravděpodobné, že je to způsobeno užíváním produktu PhytoChi. Ohledně poslání publikace o bezpečnosti surovin prosím o emailovou adresu, na kterou by bylo možné tyto publikace zaslat. Děkuji.

Nie czujesz się dobrze? Masz problemy z układem odpornościowym? Czy masz problemy zdrowotne, które ograniczają cię w pracy i w życiu?

Odkryj nasze produkty

Pobierz wiadomości,artykuły i porady e-mailem

Wymagane pole
Pobieraniem wiadomości zgadzasz się zasadami ochrony danych osobowych

Śledź nas na Facebooku i Instagramu