Reklamační řád

Dorazila Vám zásilka poškozená?

Každou zásilku se snažíme pečlivě zabalit do nových kartonových krabic, používáme výplně. Přesto se může stát, že zásilka dorazí poškozená.

Proto doporučujeme při převzetí balíčku zkontrolovat neporušenost obalu. Převzetím zásilky od dopravce (doručovatele) stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad a v pořádku. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo dopravci,doručovateli  či personálu na výdejním místě Zásilkovny a sepište zápis o škodě.  Zásilka nám bude ihned navrácena a my Vám zašleme novou.

Pokud zjistíte, že je obsah zásilky poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás o tom a to nejpozději následující den po převzetí od dopravce. Uveďte prosím číslo objednávky a číslo balíku (to najdete přímo na štítku přepavce na krabici). Dále prosím uveďte seznam poškozených věcí. Po nahlášení reklamace zásilku nevyhazujte, my Vás budeme kontaktovat a sdělíme jak dále postupovat!


Kontakt: phyto@phyto.cz

Telefon: 582 334 321

Obdrželi jste špatně zaslané zboží?

V případě, že jste obdrželi jiné zboží než jste si objednali, kontaktujte nás  na e-mailu: phyto@phyto.cz či telefonicky (582 334 321). Vše zkontrolujeme a vyřídíme co nejrychleji.

Fühlen Sie sich nicht gut? Haben Sie Probleme mit der Immunität? Haben Sie gesundheitliche Beschwerden, werden Sie durch Krankheit im Beruf und im Leben eingeschränkt?

Entdecken Sie unsere Produkte

Neuigkeiten, Artikel und Tipps per E-Mail erhalten

Pflichtfeld
Durch die Abnahme des Newsletter stimmen Sie den Grundsätzen für den Schutz personenbezogener Daten zu

Folgen Sie uns auf Facebook und Instagram