Mykóza a zánět dutin

Dobrý den, užívám Phytochi necelé 2 týdny. Nyní beru 10ml denně. Trpívám na mykozy a záněty nosních dutin. Řekla bych, že se mi nyní obojí zhoršilo. Je možné, že to zapříčinilo PhytoChi a jedná o pozitivní jev a mám v braní vydržet nebo mám zánět dutin a mykozu nezávisle na braní Phytochi. 

anonym

Odpověď odborníka

Domnívám se, že se ve Vašem případě jedná o pozitivní jev - známka toho, že PhytoChi ve Vašem organismu "něco dělá".
Vycházejme z toho, jak PhytoChi působí: V první fázi (Váš případ) rozpouští nežádoucí látky v těle a ty se začínají vylučovat krví přes ledviny, potem atd. A z tohoto důvodu se v této fázi může vyskytnout mírné zhoršení zdravotního stavu či zhoršení různých potíží, kterými člověk trpí. Toto období je u každého jedince různě dlouhé - od několika dní po několik týdnů.Doporučuji setrvat s užíváním PhytoChi, se stejnou dávkou jakou užíváte. Vámi popisované potíže by měly odeznít a měla byyste začít pociťovat postupné zlepšování Vašeho zdravotního stavu tak na přelomu využívání první láhve PhytoChi a začátku užívání láhve druhé.

Fühlen Sie sich nicht gut? Haben Sie Probleme mit der Immunität? Haben Sie gesundheitliche Beschwerden, werden Sie durch Krankheit im Beruf und im Leben eingeschränkt?

Entdecken Sie unsere Produkte

Neuigkeiten, Artikel und Tipps per E-Mail erhalten

Pflichtfeld
Durch die Abnahme des Newsletter stimmen Sie den Grundsätzen für den Schutz personenbezogener Daten zu

Folgen Sie uns auf Facebook und Instagram