Arytmie

Dobrý den! Na základě problémů maminky, u které se po využívání 3 lahviček dostavily fibrilace a arytmie srdeční, ptám se zda je možné vyloučit souvislost s PhytoChi. PhytoChi je jedinou změnou posledních cca 4 měsíců..
Případně prosím zda mi můžete poslat odkaz na publikace o bezpečnosti surovin, na které odkazujete v odpovědi z listopadu 2011.
Moc děkuji za odpověď. P.V.

P. V.

Odpověď odborníka

Adaptační příznaky při užívání PhytoChi se projevují v první fázi užívání (první měsíc), kdy dochází k detoxikaci organismu a škodlivé látky se uvolňují z těla. U Vaší maminky se fibrilace a srdeční arytmie dostavily až po třech měsících užívání, takže je nepravděpodobné, že je to způsobeno užíváním produktu PhytoChi. Ohledně poslání publikace o bezpečnosti surovin prosím o emailovou adresu, na kterou by bylo možné tyto publikace zaslat. Děkuji.

Fühlen Sie sich nicht gut? Haben Sie Probleme mit der Immunität? Haben Sie gesundheitliche Beschwerden, werden Sie durch Krankheit im Beruf und im Leben eingeschränkt?

Entdecken Sie unsere Produkte

Neuigkeiten, Artikel und Tipps per E-Mail erhalten

Pflichtfeld
Durch die Abnahme des Newsletter stimmen Sie den Grundsätzen für den Schutz personenbezogener Daten zu

Folgen Sie uns auf Facebook und Instagram